• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

ElFil logo

  • Inici
  • Seccions
    • Totes les publicacions
    • Articles
    • Entrevistes
    • Reportatges
    • Notícies
    • Heu escoltat mai …?
    • English Corner
    • TRs
      • TR 2526
      • TR 2425
      • TR 2324
      • TR 2223
      • TR 2122
      • TR 2021
      • TR 1920
      • TR 1819
      • TR 1718
      • TR 1617
    • Altres seccions
      • Bo de debò
      • Sant Jordi 2020
      • Passeu, passeu …
      • Vídeos
      • Fotos
  • Contacte
  • ESCOLA IPSI

22/05/2024

Rafel Viladrosa, expert en matemàtiques i finances

Autoria: Nico Azubel, Adrià Beneyto i Martí Montoro, alumnes de 1r de Batxillerat.

En Rafel Viladrosa, ens explica la seva experiència anterior a la seva recent arribada a l’IPSI. La  vocació va ser clau en la decisió  d’incorporar-se a l’Escola. Abans, ha fet altres feines relacionades amb el món de l’ensenyament, com la formació en les empreses on ha estat.

Rafel Viladrosa serie

En Rafel Viladrosa destaca la seva motivació perquè els alumnes siguin agents de canvi a la societat, adquirint coneixements i sentit crític. Imparteix classes de matemàtiques i destaca la importància de seguir el temari a economia, que requereix molta atenció i concentració. 

L’avaluació dels alumnes la basa en diversos factors, com els  resultats, el progrés individual i l’actitud. Destaca també com és d’important per ell que els alumnes participin a classe.

En Rafel diu que se sent molt còmode a l’IPSI, i té intenció de continuar els pròxims anys, si a tothom li va bé.

Podeu accedir a d’altres entrevistes en aquest enllaç…

Arxivat com a: Darreres publicacions, Entrevistes Etiquetat com a: economia, empresa, entrevista, entrevistes, Escola, experiència, IPSI, matemàtiques, mates, Professorat, Alumnes

Reader Interactions

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Barra lateral secundària

El temps a IPSI

Weather Underground PWS IBARCE35

Destacats

02/12/2025

Un any de bons resultats

Si haguéssim de resumir què fa possible aquests resultats, ho diríem clar: treball i esforç, tant dels docents com dels alumnes. Els resultats són la conseqüència, no l’objectiu

Llegir més

29/10/2025

IA a l’IPSI amb l’Observatori de IA de La Salle

La intel·ligència artificial és avui a l’abast de tothom, i a l’Escola creiem que ha arribat el moment de deixar de teoritzar i d’observar-la des de la distància per endinsar-nos-hi i experimentar-hi directament.

Llegir més

50 anys d’acampades portada

18/03/2025

50 anys d’acampades al Pirineu

Aquest curs celebrem la cinquantena edició dels campaments de l’IPSI! En Santi Valls, qui durant molts anys en va ser l’organitzador, ens explica l’essència d’aquesta experiència única.

Llegir més

Footer

Sobre ElFIL

Publicació d'informació general de l'escola IPSI. El juny de 1999 arrenca la revista de la nostra Escola, ElFil, per informar, comunicar i apropar Escola i famílies; d’aquí el seu nom.
A final de maig del 2016, ElFil continua, però ara en un format més accessible.

No perdis ElFil

Registra't per rebre les noves publicacions.

    ipsi© 2026