• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

ElFil logo

  • Inici
  • Seccions
    • Totes les publicacions
    • Articles
    • Entrevistes
    • Reportatges
    • Notícies
    • Heu escoltat mai …?
    • English Corner
    • TRs
      • TR 2324
      • TR 2223
      • TR 2122
      • TR 2021
      • TR 1920
      • TR 1819
      • TR 1718
      • TR 1617
    • Altres seccions
      • Bo de debò
      • Sant Jordi 2020
      • Passeu, passeu …
      • Vídeos
      • Fotos
  • Contacte
  • ESCOLA IPSI

10/04/2020

Passeu, passeu: la mona

Autoria: Redacció de ElFil

Benvolguts pares, alumnes, companys i amics de l’Escola:

Tenim moltes ganes de veure-us i ens consta que a molts de vosaltres us passa el mateix.

Per això engeguem una iniciativa a través de la qual, qui vulgui, ens pot convidar una estoneta a casa seva, l’anomenem: “Passeu, passeu…”.

Cada setmana us farem una proposta perquè ens pugueu explicar amb un gran somriure, -ens encanten els somriures!- algunes de les coses bones que també ens passen aquests dies.

El format que hem escollit per a aquesta proposta és el vídeo. La idea és que siguin curtets i casolans, però si podeu mirar que tinguin bona llum i bon so els gaudirem molt més. No cal dir que disfresses, escenografies, coreografies o altres idees seran sempre benvingudes.

Si teniu ganes de saber quina és la primera proposta que us fem per aquesta setmana, només cal que obriu el facebook, l’instagram, el canal de youtube o ElFil . Trobareu tots els enllaços al peu del web de l’Escola: ipsi.cat.

Som-hi!

“Passeu, passeu …” és una nova iniciativa que arrenquem des de tots els àmbits de l’Escola, per mantenir-nos en contacte i gaudir d’explicar-nos i de conèixer-nos una mica més aquests dies. Avui l’equip directiu de l’Escola us presenta: “Passeu, passeu …”

passeu direccio

Voleu veure com ens ho expliquen?

Ara sí, sense més preàmbuls la Familia Bagao Cisteró, alumnes de primària i ESO, ens presenten la primera proposta de “Passeu, passeu …”

Tal com us expliquem al vídeo, setmanalment us anirem penjant propostes que  podreu trobar directament a ElFil, però també si ens seguiu en altres xarxes socials:

icon-instagramicon-facebookicon-youtubeF-de-ElFil

Arxivat com a: Darreres publicacions, Passeu, passeu ..., ElFil, General Etiquetat com a: AMPA, comunicacio, comunitat, Escola, IPSI, Alumnes

Reader Interactions

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Barra lateral secundària

El temps a IPSI

Weather Underground PWS IBARCE35

Destacats

07/02/2024

La Doble Diplomatura: experiència a IPSI ESO-BTX

Una oportunitat per als estudiants que tenen èxit en el sistema escolar d’aquí per fer més

Llegir més

IA a l'IPSI portada 03jpg

05/10/2023

Intel·ligència artificial a l’Escola

D’aquí a un temps, podrem afegir l’IA a la llista de tecnologies que hauran transformat l’Escola i a nosaltres mateixos

Llegir més

27/06/2023

Quan arribin les paraules… que ens cuiden

Recull dels poemes guardonats dels Jocs Florals

Llegir més

Footer

Sobre ElFIL

Publicació d'informació general de l'escola IPSI. El juny de 1999 arrenca la revista de la nostra Escola, ElFil, per informar, comunicar i apropar Escola i famílies; d’aquí el seu nom.
A final de maig del 2016, ElFil continua, però ara en un format més accessible.

No perdis ElFil

Registra't per rebre les noves publicacions.

    ipsi© 2025