Clara Dotú, Anna González i Maria Rumiá, alumnes de Cultura audiovisual de Batxillerat
Quan la Jèssica Carro va arribar a l’Escola, ja havia estat quatre anys treballant a l’Aula oberta de serveis socials a Nou Barris. Aquesta experiència, més tot l’aprenentatge acadèmic i el contacte que ha mantingut des de molt temps enrere amb l’Escola, l’han portat a treballar donant suport a les aules on hi ha alumnes amb autisme.
Ens explica que les dificultats dels nens autistes no són cognitives, on s’encallen més és amb les habilitats socials, els costa relacionar-se i és en aquest aprenentatge que des de l’Escola, de manera individual, persones com la Jèssica acompanyen els alumnes amb autisme.
Ens explica que és imprescindible adaptar les activitats previstes de manera genèrica a l’aula, i que aquesta adaptació és l’èxit del desenvolupament de les seves habilitats, però més val que la sentim a ella explicant-ho de primera mà en aquesta entrevista.
Vols veure més entrevistes d’ElFil? Clicka aquí
Com tractem l’autisme a l’Escola
Deixa un comentari