• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

ElFil logo

  • Inici
  • Seccions
    • Totes les publicacions
    • Articles
    • Entrevistes
    • Reportatges
    • Notícies
    • Heu escoltat mai …?
    • English Corner
    • TRs
      • TR 2526
      • TR 2425
      • TR 2324
      • TR 2223
      • TR 2122
      • TR 2021
      • TR 1920
      • TR 1819
      • TR 1718
      • TR 1617
    • Altres seccions
      • Bo de debò
      • Sant Jordi 2020
      • Passeu, passeu …
      • Vídeos
      • Fotos
  • Contacte
  • ESCOLA IPSI

24/04/2024

Ivana Torrent i les ciències del mar

Autoria: Berta Casanovas, Jana Latorre i Marc Rabaneda, alumnes de 1r de Batxillerat

Com és la vida d’aquests nous professors quan entren al món laboral de l’ensenyament? A què es dedicaven abans? Com ha estat la seva adaptació i la seva benvinguda al nou centre educatiu? Per donar respostes a totes aquelles preguntes que com a alumnes algun cop ens hem plantejat, vam realitzar una entrevista a la Ivana Torrent, amb l’objectiu d’endinsar-nos en la seva vida i donar-la a conèixer. Hem plantejat una sèrie de preguntes molt interessants a la Ivana Torrent, una nova professora d’IPSI que ensenya  la matèria de biologia als alumnes de secundària.

Ivana Torrent sèrie

La Ivana, durant l’entrevista, ens explicarà el seu recorregut en la seva carrera professional, ens confessarà que abans de dedicar-se a l’ensenyament, va estudiar ciències del mar i ciències mediambientals a Cadis i que, prèviament, va estar treballant com a aquarista.

Ens farà un incís sobre les seves aficions, d’allò més interessants, com la seva passió per ensenyar i també l’afició per la lectura de fantasia i, finalment, ens donarà a conèixer la seva opinió sobre diferents temes tractats en l’actualitat.

Per veure més entrevistes, feu clic aquí…!

Arxivat com a: Darreres publicacions, Entrevistes Etiquetat com a: ambient, ciències, ciències ambientals, ciències del mar, Escola, IPSI, naturals, professors, ESO, Alumnes

Reader Interactions

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Barra lateral secundària

El temps a IPSI

Weather Underground PWS IBARCE35

Destacats

02/12/2025

Un any de bons resultats

Si haguéssim de resumir què fa possible aquests resultats, ho diríem clar: treball i esforç, tant dels docents com dels alumnes. Els resultats són la conseqüència, no l’objectiu

Llegir més

29/10/2025

IA a l’IPSI amb l’Observatori de IA de La Salle

La intel·ligència artificial és avui a l’abast de tothom, i a l’Escola creiem que ha arribat el moment de deixar de teoritzar i d’observar-la des de la distància per endinsar-nos-hi i experimentar-hi directament.

Llegir més

50 anys d’acampades portada

18/03/2025

50 anys d’acampades al Pirineu

Aquest curs celebrem la cinquantena edició dels campaments de l’IPSI! En Santi Valls, qui durant molts anys en va ser l’organitzador, ens explica l’essència d’aquesta experiència única.

Llegir més

Footer

Sobre ElFIL

Publicació d'informació general de l'escola IPSI. El juny de 1999 arrenca la revista de la nostra Escola, ElFil, per informar, comunicar i apropar Escola i famílies; d’aquí el seu nom.
A final de maig del 2016, ElFil continua, però ara en un format més accessible.

No perdis ElFil

Registra't per rebre les noves publicacions.

    ipsi© 2026