• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

ElFil logo

  • Inici
  • Seccions
    • Totes les publicacions
    • Articles
    • Entrevistes
    • Reportatges
    • Notícies
    • Heu escoltat mai …?
    • English Corner
    • TRs
      • TR 2526
      • TR 2425
      • TR 2324
      • TR 2223
      • TR 2122
      • TR 2021
      • TR 1920
      • TR 1819
      • TR 1718
      • TR 1617
    • Altres seccions
      • Bo de debò
      • Sant Jordi 2020
      • Passeu, passeu …
      • Vídeos
      • Fotos
  • Contacte
  • ESCOLA IPSI

22/01/2021

Toni Longaron, mestre de Primària

Autoria: Cristina Puig i Anna Coll, alumnes de Cultura Audiovisual

Aquesta entrevista va tenir lloc el 18 de novembre del 2019, protagonitzada per el professor de primària i amant del billar, Toni Longaron. 

Toni Longaron - tira -01

En ella ens explica com va ser el seu primer contacte amb el billar, el temps que hi dedica, com ho compagina amb la seva professió, on acostuma a jugar, etc…

Per altra banda, ens vam estar informant sobre aquest esport que té diferents formes de jugar i diferents característiques, en un moment de l’entrevista ens explica amb més profunditat de què tracta cadascuna d’aquestes formes. 

En resum, va ser una entrevista molt interessant, vam aprendre molt més sobre aquest esport, i ens vam sentir molt a gust amb l’explicació d’en Toni Longaron.

Més entrevistes, més vivències…

Arxivat com a: Darreres publicacions, Entrevistes Etiquetat com a: entorn, Escola, esport, IPSI, professors, Alumnes, Cultura

Reader Interactions

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Barra lateral secundària

El temps a IPSI

Weather Underground PWS IBARCE35

Destacats

02/12/2025

Un any de bons resultats

Si haguéssim de resumir què fa possible aquests resultats, ho diríem clar: treball i esforç, tant dels docents com dels alumnes. Els resultats són la conseqüència, no l’objectiu

Llegir més

29/10/2025

IA a l’IPSI amb l’Observatori de IA de La Salle

La intel·ligència artificial és avui a l’abast de tothom, i a l’Escola creiem que ha arribat el moment de deixar de teoritzar i d’observar-la des de la distància per endinsar-nos-hi i experimentar-hi directament.

Llegir més

50 anys d’acampades portada

18/03/2025

50 anys d’acampades al Pirineu

Aquest curs celebrem la cinquantena edició dels campaments de l’IPSI! En Santi Valls, qui durant molts anys en va ser l’organitzador, ens explica l’essència d’aquesta experiència única.

Llegir més

Footer

Sobre ElFIL

Publicació d'informació general de l'escola IPSI. El juny de 1999 arrenca la revista de la nostra Escola, ElFil, per informar, comunicar i apropar Escola i famílies; d’aquí el seu nom.
A final de maig del 2016, ElFil continua, però ara en un format més accessible.

No perdis ElFil

Registra't per rebre les noves publicacions.

    ipsi© 2026